TISDAG

Har inte hunnit med så mycket idag. Vet inte om hunnit är den rätta definitionen för dagen, för jag har inte gjort något. Vaknade vill 11.00 - trött. Ner och hämtade tvätten som hängt i torkrummet hela natten, frukost och hela den balletten, sen slängde jag mig på soffan. Skönt var det! Förstår inte varför jag är så trött jämt och ständigt. Är det ljusare tider vi behöver nu?

Nu sitter jag här och dricker mitt kalla kaffe, skönhetskaffe som de så fint kallas :) Inväntar klockan att den ska ticka närmare 17.00 så ska jag dra mig hem till Lisa en sväng. Myse mys.

Om jag kanske skulle pälsa på mig om en liten stund och checka in lite på stan innan jag plingar på Lisas dörr... får ta och fundera över det en stund till :) Är på skrivhumör, men vet inte riktigt vad jag vill dela med mig av i skriftens tecken...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0