STÄD-PAUS

Nu är det bara en sak kvar att göra och de är att: MOPPA GOLVET! Så tråkigt, men de är i själva verket moppningen av golvet som luktar mest och de är efter den finputsningen som det verkligen luktar rent i hemmet. Så jag ska bara samla mig lite kraft, sen ger jag mig på golvet :)

Detta har jag gjort idag:

Plockat undan allt skräp som var slängandes överallt
Bäddat sängen
Dammat
Dammsugit
Tagit disken
Slängt ALLA sopor
(och vi är duktiga på att samla sopor utanför dörren, och eftersom vi har lyxen att bo längst upp är de ingen av grannarna som förstår varför de ibalnd börjar lukta i trappuppgången. De är jag & min älskling som samlar sopor där! ha ha! men nu är dem väck!)

Åh, nu kom jag på att de inte bara är torkning av golvet kvar. Har ju tvätten som ska in i garderoben också! (fast jag tycker i och för sig de är en rätt så rofylld syssla, just för att de brukar poppa upp plagg som jag hade glömt bort under tiden de legat i tvätten!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0