RUS I HALLEN

Det är märkligt med mig. Så knasigt. Sitter här och mår illa, traskade hem från Lisa & Emil för att jag kände att jag mådde illa. Men väl när jag kom hem såg jag en tom vanlig "pinnahylla" stå helt ensam i en av våra hallar.. (ja, vi har fler än en, två ytterdörrar har vi också) Det första som slog mig var att jag ville få in den i min garderob, ju mer förvaring desto bättre! Men de gick tyvärr inte någonstans, snedtaket var för lågt för att den skulle få plats. Så Marielle slog sina två hjärnhalvor ihop och började kånka vidare på hyllan (lägg till minnes att jag gick hem för att jag var riktigt illamående). Någonstans kunde ju hyllan säkert komma till bra förvar! Och SÅKLART att den gjorde :) I vårt lilla "hall-krypin" som jag så sött kallar det. Jag & Mattias har varit i stort behov efter en skohylla och lite extra plats för förvaring skadar inte! Nu slipper skorna ligga huller om buller, väskorna har sin plats och jag fick t.o.m. in lite belysning i krypinet. Impulsivt är nog de bästa som finns, men jag kan tillägga att illamåendet kom snabbt tillbaka när jag satte mig ner för att ta de lugnt igen. Snacka om knaspanna.. Kanske skulle hitta något mer att pyssla med, stryka tvätt for example...



jag anser dock att bilden ljuger, för de är snyggare in real life :)
försökte ladda upp en bild till men den verkade inte vilja följa min vilja, så vi får nöja oss med 1 st bild denna gången.

Visst passade tavlan bra där jag placerade den? Stolen är perfekt också, är en klappstol som vi inte haft någon större nytta av, så i hallen står den bra, så slipper Mattias gå in och sätta sig på dasset varje gång han ska knyta skorna! + att toamattan slipper bli extra skitig också! Åh, visst är det väl skönt när man känner sig nöjd över sin insats och finurlighet? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0