HOME SWEET HOME

Hemma igen efter 3 timmar på stan :) Tog mig verkligen en evighet att hitta en klänning som föll mig i smaken, men efter att besökt en butik som jag inte tidigare varit inne i hittade jag en väldig massa! Provade nog 7-8 klänningar i samma affär! Fast av de var de bara en som var snygg och som fick följa med mig hem. Kan tänka mig att Linda är lite utmattad efter dessa timmarna med mig, jag är väldigt noggrann när jag shoppar och det ska kännas HELT RÄTT annars funkar det inte.

Hittade även en nice topp/klänning på H&M (vilken shoppingrunda inkluderar inte något från H&M?) för 99:-! Så de var bara att ställa sig i kassan med den också. Like It. Jag lägger upp bilder på mina inköp lite senare, för nu står det matlagning på schemat!

Kisses & hugs!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0