BEHOV

Jag är i stort behov utav en ny klänning... igen! Men denna gången behöver jag faktiskt en ny. För de ska bli ståta i helgen och då gäller de att hålla sig schnöögg! Har letat hur länge som helst. Med tanke på att jag tänkte vila innan min tvättid började kl.17.00, och då tänkte jag vila en timme. (nu gjorde jag de nog förvirrat här men de är bara till att fortsätta läsa och låtsas att du fattar mina krångliga felformulerade meningar..) Nu är klockan tio i, så någon vila blir de inte pga att jag letat klänning i över 45 minuter, på Internätet då alltså! Jag blir tokig.

Det får bli stan typ, imorgon eller på torsdag om min lilla Linda vill hänga med på en kall runda på stan då. Vi får se, känner att behovet måste mättas väldigt snart dock. Seriöst funderade jag för en stund sedan att bege mig ut idag (innan tvättiden) men nu är det to late!

Nå väl, de löser sig!
Om de är någon som är sugen på partyshopping imorgon innan 15.00 så hör av er till Mig!
Vi ses garanterat på staan i sådana fall! ;)
Nu blev jag sugen på latte, de är väl rackarns?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0