love you long time

dear people.

längsedan uppdatering.

Allt börjar närma sig nu och en del har blivit av.
Som alla vet är jobb "avklarat"... behöver fler timmar, med de löser sig när man får visa framfötterna :)
Snart är de flytt till vår älskade lägenhet i INNERSTADEN! Så underbart. 5 minuter till jobbet, 2 minuter till "mitt i stan"
underbart läge!
Lägenheten i sig är ljuvlig. Gammal touch som ska blandas med modernt. Klara färger som knallrosa i kök och turkos i vardagsrum. Men ändå mys. Genomgående trägolv 100 kvm! Högt i tak hiihi.
Jag är bara så lycklig. Happy happy.

Så snart går tåget hem till skåne närmare bestämt i början av april. Hubbe ska äntligen få följa med sin kära mamma och flytta han med. Jag längtar otroligt efter flytten så att man kan få SITT EGET! Jag saknar mina saker, speciellt min säng! Jag och mattias delar fortfarande på en 1,20 men ska inte klaga de är bara mys. 1 täcke räcker gott och väl :)
Är dessutom så stolt över min Mattias som nu blivit säljcoach/kvällschef över de kvällsanställda. Saker och ting börjar ordna upp sig riktigt bra. :) Våra arbetstider stämmer dessutom överens!

Pratade med min älskade mamma idag, som vanligt har vi svårt för att lägga på luren. har alltid så mycket att prata om. När jag väl kommer ner till skåne jag ska förutom all packning försöka att hinna med att träffa så många vänner som möjligt. Vill hinna med en trip till Kristianstad, få en liten myskväll med vin & kex eller vad som med pinglorna!

Nu ska jag snart bege mig till jobbet igen, imorgon AMS! Kötta upp i deras face att jag fixar jobb utan deras värdelösa hjälp som knappt excisterar. Bluuuurr, do not like ém.

Puss puss puss puss
Massa kärlek till Er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0