Before/After

Nu har jag vikt, omplacerat, skapat en "snabb-ta-på-sig" ställning, en säsongsställning och sorterat allt i färg & mönster! Stickat för sig, tjocktröjor för sig! Är jag inte fantastisk?

I vilket fall här kommer mitt resultat,
ENJOY!


FÖRE:






EFTER:

 

FÖRE:



EFTER:



FÖRE (snabb-ta-på-sig, innehåller Jeans & T-shirts):




EFTER:


FÖRE (säsongsställningen) :


EFTER:

 

ÖVRIGT:

Väskhylla


Toppar


Klänningar


Så ja :)
Snacka om att jag bjudit in er i min garderob, eller har jag "klivit ur" den?
Hmm...


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Jag vill inte gå in i din garderob snäckan.... Har spenderat så mycket tid i garderober så nu är det nog!!!

2009-12-04 @ 17:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0